سلام به فروشگاه سوالات و فایل های فرهنگیان خو ش آمدید شماره واتساپ 09910574758 (اگه سوالی رو میخوایید یا سوالی دارید میتونین به آیدی تلگرامی پیام بدید ( roya_moharamkhani@ ) ) آیدی اینستاگرام roya_moharamkhani@

محل لوگو

نقد و خلاصه کتاب فعالیت های تربیتی و اجتماعی تالیف محمدعلی احمدوند و مهجور


نقد و خلاصه کتاب فعالیت های تربیتی و اجتماعی تالیف محمدعلی احمدوند و مهجور

نقد و خلاصه کتاب فعالیت های تربیتی و اجتماعی تالیف محمدعلی احمدوند و مهجور

فرمت هر دو فایل ورد می باشد و فایل نقد در 6 صفحه و فایل خلاصه در 3 صفحه است

که با خرید و دانلود این فایل، هردو (نقد و خلاصه) را دریافت خواهید کرد

مناسب برای فرهنگیان دانشجو و دانشجویان و دبیران محترم

قسمتی از خلاصه محمد علی احمدوند و مهجور

مهارت آموز ماده 28:

نقد کتاب فعالیت های تربیتی و اجتماعی تالیف محمدعلی احمدوند و مهجور:

اولین موردی که در کتاب حاضر به چشم می خورد اینست که این کتاب در تیرماه سال 1385 تجدید نظر شده است و بنظر می رسد نقد آن در سال 1396، منصفانه نباشد از دلایل این نظر اینست که 11 سال از چاپ این کتاب می گذرد و به علت تغییر شرایط فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، آموزشی و ... مطالب خیلی برای خواننده غریبه نباشد صدالبته نمی توانیم منکر تاثیر آن در آموزش باشیم. مطالب و موضوعاتی که ارایه گردیده قابل استفاده خواهد بود.

با توجه به اهداف مشخص شده توسط نویسنده در فصل اول بنظر می رسد خواننده در پایان مطالعه این فصل به اهداف ارایه شده در ابتدای فصل رسیده باشد. اگر بخواهیم همینجا در مورد فصل های دیگر در رابطه با اینکه خواننده با مطالعه هر فصل به اهداف مشخص شده توسط نویسنده خواهد رسید یا نه؟ قبل از هر چیزی ذکر کنم که نویسنده با ذکر اهداف سعی در ارائه رسیدن به آن اهداف داشته است و ممکن است از دید ما این مساله به شکل دیگری دیده شود.این مطلب را بیان خواهیم کرد که در اکثر فصل ها این اتفاق افتاده است اما در دو ، سه فصل این مساله صدق نمی کند برای مثال فصل پنجم (آشنایی والدین و مربیان با خدمات روان درمانی)، فصل هشتم (صلیب سرخ) با مطالعه فصل به اهداف مشخص شده توسط نویسنده نخواهیم رسید. و در برخی فصل ها بطور مثال: فصل چهارم (بازدیدها و گردش های علمی) مطالب خیلی جامع و مفصل ارائه گردیده است و کاملا با اهداف مشخص شده همخوانی دارد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما